Субота, 21.04.2018, 10:56
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
ТУРИЗМ
ЗАСТАВНІВЩИНА ІНВЕСТИЦІЙНА
СОЦІАЛЬНА СФЕРА
ПІДПРИЄМНИЦТВО І РЕГУЛЯТОРНА ПОЛІТИКА
Місцевий розвиток орієнтований на громаду
Архів записів
Головна » 2015 » Жовтень » 8 » Відбулася робоча зустріч з підготовки до роботи котельні та уведення у експлуатацію нового твердопаливного котла
09:49
Відбулася робоча зустріч з підготовки до роботи котельні та уведення у експлуатацію нового твердопаливного котла

30 вересня поточного року, в рамках заходів з підготовки готовності підприємств, установ та організацій району до роботи у осінньо-зимовий період 2014-2015рр., на території центральної міської котельні відбулася робоча зустріч начальника управління економічного розвитку та інфраструктури райдержадміністрації Димки Івана Федоровича з заступником начальника Управління благоустрою тиритовій та комунального обслуговування Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Полтораченко Людмилою Іванівною та начальником управляння житлово-комунального господарства Читайло Володимиром Богдановичем. Було обговорено  з керівником  ПП  «Над Пред Теплосервіс» Найдою Петром Миколайовичем хід підготовки  до роботи котельні та уведення у експлуатацію нового твердопаливного котла. Запуск даного котла дасть змогу практично відмовитись від споживання природного газу для теплопостачання міста Заставни та зменшить споживання «блакитного»  палива орієнтовно понад  700 тис.м куб .газу . Даний котел  за технічними характеристиками (потужність становить 2 МВт) .  

Категорія: Новини | Переглядів: 291 | Додав: stasvova | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Управління економічного розвитку та інфраструктури Заставнівської РДА © 2018
Адреса: 59400, м. Заставна, вул. Чорновола, 6
Телефон/факс: (03737) 3-19-89
E-mail: econ_zrda@ukr.net
Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові вказання посилання
на офіційний сайт Управління економічного розвитку та інфраструктури Заставнівської районної державної адміністрації.